It´s friday friday...

0kommentarer

Va lite tungt att komma upp imorse så fick skynda mig för att hinna med 10.15 bussen till stan. Men jag hann med så jag plockade ut mina nya linser med rätt styrka. Hann inte äta någon frukost så den klarade jag av på expresso house, jag älskar det stället! Satt hur länge som helst och myste i ett hörn för mig själv med en kopp varm choklad med grädde och mini-marschmallows i. Vardags-lyx?! <3 Gick lite på stan men hitta inget innan jag satte mig på bussen hem igen.
 
Resten av dagen har tillbringats med att ha fredagsmys och så va jag i stallet förstås. Spotten fick sin promenad, fina killen <3 Tror det kallas kärlek när man gång på gång måste dra med handen över hans lurviga hals... Sen red jag ut en kortis också på en laddad Lupin, buuuseee! Det va typ min dag det. :)
 

Kommentera

Publiceras ej