Regn

0kommentarer

Äntligen är denna onsdag över och nu är jag ledig resten av veckan. Hur skönt är inte det lix?! Dagen började med sovmorgon, 4 lektioner som rullade på fin fint, mockade för en gångs skull och avslutade dagen med att trimma Lupin i ridhuset. Blev lite mental träning för både honom och mig då vi fick sällskap idag, inte ofta jag behöver rida med andra men som sagt så blev det så idag. I början va koncentrationen lite sisådär på både mig och Lupin men sen bestämde jag mig för att rida ordentligt och han va super fin! Både igår och idag har han varit fin men idag blev jag uppriktigt förvånad över honom. Fin fjordhäst det där <3 
 
Imorgon är det hovis på fm för Spotten och på em ska Lupin äntligen få träna igen! Pga omständigheter har vi inte tränat på 2½ vecka så det ska bli så himla roligt, ser verkligen fram emot det. :D
 

Kommentera

Publiceras ej