Sjuk

0kommentarer

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade och det har hänt en hel del sen sist. Helgen va fullspäckad, va inte hemma allt för många timmar. Men men sånt är livet och kul hade jag. Väcktes även nya tankar och känslor som jag ska göra något med. Det som var mindre roligt var att min rygg cp:at ur igen och att jag blivit dunder förkyld... Har inte tid att bli sjuk så jag kör på som vanligt och hoppas att jag blir friiiisk snart!! Nästa helg är ännu mera fullspäckad än den förra så bäst att jag håller mig fit for fight. :)
 
Hästarna mår prima ballerina och jag jobbar på med båda två. Spotten ska stärkas stärkas stärkas så jag har lite att göra. Lupin jobbar jag med som vanligt och denna vecka blir det fokus på att rida in mig och honom på den nya sadeln, kan vara lite knepigt för det är stor skillnad på honom ridmässigt. Men det känns super duper bra!
 
Jag vill ha tbx sommaren!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej