Snart helg!

1kommentarer

Veckorna går så sjukt fort och snart är det en ny helg med massor av planer. I helgen blir det att vara hästskötare, klippa häst/hästar, fira min bror och rida såklart. Där emellan är det säkert ngt jag glömt bort för tillfället. Tkr att varje dag skulle förlängas med några timmar, det skulle behövas just nu. Justä, jag måste hinna köra lite bil i helgen också!!
 
Annars rullar allt på, Spotten har gått riktigt bra och har nu tagit det lite lungt i två dagar men imorgon blir det att köra igång och jobba på igen. Lupin har däremot gått hårt senaste tiden och jag har verkligen trimat trimmat trimmat och pressat honom. Han blir super fin så det är roligt att jobba med honom, försöker bara få det där att han släpper till lite tidigare... Men det kommer, I hope!.. Nästa helg är det dags för tävling igen, jippi. :)
 

1 kommentarer

Emelie Stenström

13 Sep 2012 21:58

Ja absoluuuut!!! Bara att komma när du har tid :') Jag är ju som sagt nästan alltid hemma ;D

Kommentera

Publiceras ej