Up side down

1kommentarer

Mitt liv har varit lite upp och ner senaste veckan.. Känns dock som om det mesta börjar falla på plats nu, dock inte riktigt på rätt plats när det gäller alla saker. Men det löser sig nog!
 
Helgen spenderades först som banbyggare till p&j och km i hoppning, va väldigt missnöjd med banorna först men det blev riktigt bra. Många nollor utan att det va tråkiga banor, bra jobbat alla ryttare som deltog! Följde sedan med till mitt lilla paradis där jag hamnar titt som tätt nu för tiden, och det är ju rätt skönt med tanke på smeknamnet. ;) Hoppade lite dressyrhäst och det gick ju som det gick...Mkt rolig häst det där! <3 Jag va helt slut efter den hektiska lördagen så söndagen bestod av ridning utav båda hästarna och en massa chill. Riktigt skönt! Övningskörde också, kung är jag!
 
Idag måndag då. Har sovit mig igenom skoldagen, sjuuuukt trött! Ikväll drar TURen igång så hoppas hoppas hoppas att jag inte somnar.... Det betyder även att jag inte hinner rida något så idag ska jag inte till stallet överhuvudtaget, det händer inte ofta!
 
Har tagit nya bilder på snygg Lupin måste bara ladda in dom på datorn, maffiga killen <3

1 kommentarer

E L I N F E L I C I A S

24 Sep 2012 18:53

söt!

Kommentera

Publiceras ej