1 april 2013

0kommentarer

Ber om ursäkt för dålig bloggning men har inte varit hemma mera än för att vända idag. Är helt sjukt trött och har jordens huvudvärk så ha överseende om detta inlägg blir rörigt..

Fixade vårat stall på förmiddagen och trimmade Lupin en liten stund. Han kändes fin men lite sliten så imorgon får han en välförtjänt lugn dag med bara skritt. Ska bli härligt att hinna rida ut efter skolan i dagsljus! Efter att ha varit i vårat stall bokstavligt talat slängde jag i mig lite mat innan jag drog hem till en kompis. Har groomat och varit på tävling resten av hela dagen så är helt tom i skallen. Det gick iaf bra för dem och jag är en stolt groom! <3

Imorgon börjar skolan igen så jag har kommit på och upplevt ngt nytt idag, måndagsångest... Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej