24 april 2013

0kommentarer

Onsdag = imorgon torsdag = GHS!!!! Oh det ska bli så sjukt roligt och jag är super taggad. Jag älskar verkligen GHS och i år kmr dagen att spenderas med en grym vän också! Tagga tagga tagga...
 
Denna onsdag är iaf snart "slut", den jobbiga biten är slut iaf. Har varit en jobbig skoldag trots att en lektion var inställd. Skoltrötttjej.se . Så nu vill jag bara hem så att jag kan åka till mina favoriter, hästarna <3 Lupin ska trimmas en sväng och jag hoppas att jag kan fortsätta där jag slutade igår. Hoppas även att regnet håller uppe och att det inte blåser storm så att jag kan rida ute i våran fina paddok. Annars blir det nog lite mys med Spotlight och så fixa inför morgondagens roadtrip till Götet. Måste fila lite på min shopping-lista tror jag... ;)
 

Kommentera

Publiceras ej