Förlänger helgen

0kommentarer

Söndag och måndagsångesten har infunnit sig.. Min förkylning är dock fortfarande inte bra för fem öre och har nu fått ont och lock för ena örat så jag tänker vara hemma från skolan imorgon. Hoppas att jag blir bättre av det så att jag kan köra på igen, trött på arr dö av ingenting.
 
Ni som känner mig förstår att jag inte bara legat och tyckt synd om mig själv idag, snarare tvärtom. Har tillbringat större delen av dagen i Lindhstallet som domarsekreterare till TURens programridning och det var riktigt intressant och roligt. Hade varit super roligt att fått rida för Ulf Wilden(?) som dömde men Lupin har tävlat, och ska tävla, så mkt nu så både han och jag behövde en "ledig" helg. Snappade upp en hel del idag iaf och blev riktigt inspirerad av honom! Skulle vara roligt att träna ngn gång för honom och hörde att det var fler som ville det så dyker tillfället upp så tänker jag ta det. :)
 
Annars har jag bara ridit Lupin och det gick sådär. Han har gått rått hårt nu så han kädes lite trött och matt men tycker att han blev helt ok på slutet. Nästa lördag är det tävling igen så denna vecka är det bara att börja ladda upp för tävlingsstart igen. Tänk att de fem minutrarna man är inne på banan kräver så mycket planering och träning, men det är ju en stor del av själva grejen att tävla. Nehe, nu står söndagsmys på schemat. Bye!

Kommentera

Publiceras ej