Friiiiiday!

0kommentarer

Detta har varit en lång och effektiv dag, as always.. Hade kort skoldag då jag inte var med på idrotten och så hade vi eget arbete. Alltså, gör ingenting under lektionstid utan fixa allt kvällen innan, hahah. Resten av dagen spenderades i stallet och trots att jag hade mkt att göra tillät jag mig själv att dra ner på tempot och inte stressa ihjäl mig. Så skönt att bara ta det lugnt en stund! Fixade stallet, trimmade Lupin, putsade grejer och packade. Så imorgon är det bara att se till att hästen är hyfsat rent och rulla mot Karlstad.
 
Är faktiskt riktigt taggad för att tävla imorgon. Jag ska rida och bara ha kul! :) En kompis som också tävlar gul häst ska dit med så det ska bli himla trevligt. Nu ska jag bara låta kvällens goda middag smälta medans högtalarna pumpar ut musik så blir det sängen. Godnatt!
 

Kommentera

Publiceras ej