Här var det dött!

0kommentarer

Livet rullar på och bloggen har visst inte riktigt hängt med i det tempot. Skolan har dragit igång vilket ger mig tusen gånger mindre tid till att hålla på med det jag älskar, hästarna!

Kör en snabb update om vad som hänt. Dagen har spenderats i Stockholm tsm med alla natur tvåor på en studieresa, nice skoldag. Hann med naturhistoriska riksmuseet, shopping och SVT. Riktigt intressant och rolig dag som spenderats med härliga människor :) <3 Annars är skolan som vanligt fylld med prov upp till öronen på oss, ge mig styrka...

Lupin som känts ngt sliten kändes igår super duper fin och det gjorde mig lugn i sinnet. Tkr inte riktigt att han kändes ok innan sadelbytet men nu verkar saker och ting falla på plats både för honom och mig vilket är så skönt. Hoppas att det håller i sig och kan visa sig i protokollet för den kommande tävlingen på söndag. Annars är det bara att träna på och försöka igen, I Guess.

Nehe bäst att försöka sova med alla dessa tankar snurrandes i huvudet... Imorgon väntar skola, ridning och party så det blir en lång men förhoppningsvis rolig dag. Wohoo klackarna i taket!

Kommentera

Publiceras ej