Helg

0kommentarer

Efter denna, minst sagt tuffa vecka, är det äntligen helg! Tanken var att skriva ihop ett inlägg redan igår kväll men soffan, filten, brasan i öppna spisen och tvn lockade mer än att resa på mig och hämta en dator. Det är så välbehövligt att få lite ledigt och idag har jag sett till att planera dagen så att jag inte behöver stressa någonting alls! Jag älskar att vara effektiv men hatar att stressa, och det är en hårfin skillnad mellan dem. Nu känns det dock som att jag har mera koll på läget och nästa vecka känns mycket lugnare än den som varit.
 
Efter en väldigt mysig lördags morgon så tänker jag snart gå ut och ta hand om de första tre hästarna innan jag i em åker hem till mina egna kusar. Ser ut som att det är uppehåll i slaskandet från himlen så blir kanske någon ridtur ute på banan. Älskar att rida, älskar det här!! <3 Ska förstås rida Lupin också och förhoppningsvis klippa lilla lurven. Baksidan med att ha ett kallblod som tävlingshäst är helt klart att de sätter så mkt päls, har tappat räkningen på hur många gånger jag klippt honom sen i augusti förra året... Nu ska jag sluta babbla och önska er en fin lördag! :)
 
Min finaste Spotlight, I will always love you <3

Kommentera

Publiceras ej