Livet rullar på som det ska nu

0kommentarer

Japp det går bra nu!

Livet är tillrätta lagt nu. Jag bor hemma och har bara mig själv och mina egna hästar att ta hand om. Har varit en super härlig period men det är ändå skönt att kma tbx till vardagen. Skönast var det ändå att äntligen få träffa en mkt saknad vän, du är SÅ härlig. <3

Dagen har bjudit på skolan och på kvällen clinic för Gustaf Svalling om hur dressyrdomare tänker och dömer. För er med dålig koll på dressyren är det Sveriges högst utbildade dressyrdomare och han ska dömma världscupfinalen nere i Göteborg nu i helgen. Jag agerade dock inte vanlig publik utan jag har idag varit domarsekreterare åt denna kille. Va riktigt roligt och lärorikt, och ja, lite stolt är jag! Tar med mig mkt från denna awesome bra dag in i framtiden och drömmarnas värld, godnatt på er. :)

Kommentera

Publiceras ej