Mellanlandar

1kommentarer

Hej på er!

Tog mig genom skoldagen utan större problem, tom provet jag hade kändes bra. Sen har jag hunnit med att trimma fina Lupin. Han va väldigt lyhörd idag och kändes rätt bra från början så jag satte rätt mkt tryck och jobbade sen utifrån det. Annars brukar jag sätta tryck i slutet men testade att göra tvärtom idag vilket funkade bra. Han blir starkare och höjer sig med trycket men efter MYCKET jobb släppte han och blev sååå himla fin. Hade ett perfekt stöd i handen och stödet va väldigt jämnt och fint. Super duper känsla fick jag vilket var skönt att jag lyckades rida igenom honom!! Mkt nöjd över min fina fina häst <3

At the moment så mellanlandar jag hemma för lite middag och fix inför krogen. Är verkligen inte hemma mkt nu men jag bara kör och ikväll kör vi all in! Ha en fin fredag :)

1 kommentarer

Ponnydressyr - Nathalie

05 Apr 2013 20:04

Fina hästar i headern :)

Kommentera

Publiceras ej