Godmorgon tisdag!

1kommentarer

Om jag vaknade och va på ett strålande humör igår kan vi väl säga att det inte var lika bra idag. Seg som kola i både kroppen och knoppen... Snacka om att gårdagens dressyrträning tog på mina muskler, vilket jag kände redan igår. Efter en varm dusch och frukost känner jag mig iaf lite piggare och tänker sticka iväg till hästarna. Idag blir det nog bara ett kort stallbesök på boxarna ska fixas och Lupin ska få skritta bort lite träningsvärk. Undra hur han mår med tanke på hur jag mår? ;) I em/kväll ska jag följa med och titta på när en kompis tränar. Kul på alla sätt och vis! :)

1 kommentarer

Ella

06 Aug 2013 11:45

Superfin blogg!
Tävlar du ofta?
Tycker det är så coolt när man ser fjordingar på dressyrbanorna framför allt, tycker det är kul att man kan se riktigt välridna fjordingar på även dom banorna!

Kommentera

Publiceras ej