Helgen är här!

0kommentarer

Skoldagen är över och jag välkomnar helgen med öppna armar! Tyvärr så är min helg, såklart, väldigt uppbokad men det ska ändå bli skönt att slippa koncentrera sig så mkt som man gör i skolan. Det känns verkligen i både huvud och kropp att man inte är van vid vardagen. Men jag hoppas att jag kan hinna vila upp mig lite i helgen så att jag är fit fo fight på måndag igen för en ny skolvecka. Trots att jag som sagt är sjukt uppbokad så har jag hållt min fredag helt ledig! Så idag ska jag bara åka till stallet en sväng för att mocka och natta hästarna men annars har jag inga planer överhuvudtaget. Kommer antagligen att köpa mig en stor godispåse och bänka mig i soffan, vilket jag känner mig ruskigt välförtjänt av också. :)
 
Imorgon lördag står jobb som banchef på "to do-listan" och när jag, på för tillfället okänt vis, tagit mig hem därifrån så måste jag rida och fixa allt inför sondagens tävling. Så jag hoppas på att jag inte kommer hem allt för sent så att jag verkligen hinner rida, putsa grejer och packa utan att stressa. Slipper förhoppningsvis bada Lupin iaf nu när han är nyklippt! Sen på söndag så är det förstås tävlingen som kommer att sysselsätta mig. :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej