I'm happy!

0kommentarer

När jag klev ur sängen imorse var jag på så bra humör och jag var övertygad om att det skulle bli en bra dag, och det har det verkligen varit! Det har varit en super skönt att kunna glida runt lite och ta det lugnt samtidigt som jag fått jätte fin ordning på mina grejer. Ännu bättre känns det att kvällen blev tipp topp!!

Skrittade först ut på Spotlight som kändes rätt fin idag. Börjar bli trött på att bara skritta skritta skritta men nu har jag börjat jobba lite iaf med halter och svaga skänkelvikningar i korta intervaller. Håller alla tummar och tår för min fina skimmel som är helt underbar att jobba med <3 Sen var det dags för dressyrträning på Lupin och hans känns så himla bra för tillfället. Som väntat var han lite trött och matt i bakbenen men han kämpar på så bra iaf. Känslan av att det funkar på nya bettet och att jag börjar få resultat av allt mitt jobb är helt fantastiskt.

Kvällen avslutas i soffan med lite godis och James Bond. Känner mig helt lycklig! :')

Kommentera

Publiceras ej