Knepig kväll...

0kommentarer

Kvällen blev både bra och dålig vilket känns sådär... Började med att gå på en promenad med en jätte sur Spotlight. Han var uppenbarligen inte sugen på att röra på fossingarna just då och så fort han fick tillfälle så visa han det. Tumme ner!

Sen när jag skulle träna så slog den mänskliga faktorn till så det kom lix aldrig ngn tränare.. Fullt mänskligt att missa tiden och jag är inte allt för ledsen för jag red ett kanon pass iaf. Vi kör på träning imorgon istället och hoppas att han känns lika fin då. Tumme upp, på sätt och vis!

Sen så hade jag spekulanter ute och tittade på min butet. De köpte den och åkte hem med min butet, min!!! Så nu är jag inte längre ägare till en butet men bra mkt rikare. Både tumme upp och NER!...

Efter denna långa och händelserika dag är jag nu redo för John Blund. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej