Now I'm back on track!

0kommentarer

Sorry för att det kmr blogginlägg en gång i halvåret ;) Men jag har levt livet och fick då betala priset för det. Onsdagen var iaf en grym dag med en härlig blandning av häst-mys, inspirations-kick och stenhård partynatt. Man lever bara en gång lr vad är det man brukar säga?

Idag har jag iaf tagit tag i livet igen vilket känns skönt. Städade rummet, tvättade, tog en mysfika i förmiddagssolen med MER, hallon och djungelvrål innan jag satte igång i stallet. När jag fikade hade jag sällskap av älskade Lupin som visade sig älska både djungelvrål och hallon, lite annorlunda polle det där. <3

Trimmade Lupin i den gassande solen ute i paddoken och han kändes riktigt fräsch och fin. Han va fin i formen och jobbade på bra trots värmen i alla gångarter. Jobbade en del med ryggningar också vilket gick sådär, men jag aka fortsätta jobba med dem så att han fattar att han ska rygga när jag vill och inte när han vill. Iaf väldigt nöjd med fina guling!! Spotlight fick skritta ut i ca 30 min idag vilket också gick riktigt bra. Min alldeles egna Uvex hjälm kom idag också, (LYCKA!!!!!!), så idag är en super bra dag som jag hoppas fortsätter vara lika bra!! :D

Kommentera

Publiceras ej