Sista sommarlovet!

0kommentarer

Nu är mitt sista riktiga sommarlov över, och detta med blandade känslor. Imorgon drar mitt sista skolår igång och det ska bli skönt att få ta tag i det så att jag kan få göra det jag vill. När jag klarat av detta år har jag stora planer för vad jag vill göra. Sen om det blir så är en annan sak men för tillfället är det mina drömmar jag fokuserar på för att ta mig igenom de sista kurserna.

Annars har Lupin blivit klippt och tränad för tränare idag. Han kändes riktigt fin idag och jag börjar verkligen få kläm på hur jag ska göra. Sen att jag själv sabbar allt är en annan sak... Hatar sitsproblem!! Bara att bita ihop och försöka jobba med mig själv, trots att det är så j*vla svårt rent ut sagt. Lupin verkar iaf vara i riktigt bra form inför helgens tävling och imorgon får han välbehövliga nya skor vilket gör det ännu bättre! Tagga hösten med nya möjligheter till att kvala till Fjord SM 2014.

Kommentera

Publiceras ej