Torsdag, onsdagen är över...

1kommentarer

Försöker att bearbeta allt som hänt samtidigt som jag försöker börja leva ett liv igen. Denna dagen har hittills använts till att vara ute och löpa/promenera, gå förbi stallet och denna tomma hagen(...), titta på gamla bilder och beställt tre stycken canvastavlor. Längtar tills de kommer så att jag kan få sova under bilder på min saknade ängeln <3
 
Annars så ska jag till stallet och rida Lupin idag och fixa stallet. Känns som att det blivit lite hipp som happ med ridningen den senaste tiden så jag måste försöka strukturera upp det lite igen. Det är ju bara 1,5 vecka kvar tills tävling, vet inte riktigt om jag ser fram emot det för tillfället faktiskt...
 
 

1 kommentarer

Alice

15 Aug 2013 21:55

Spotlight <3 Jag som trodde han skulle leva för evigt.

Kommentera

Publiceras ej