Torsdag! :)

0kommentarer

Skoldagen spenderades i Tiveden med alla natur treor på en såkallad vandring. Sen att vandringen bara var tre kilometer lång hör inte till saken... Det var trevligt och mysigt trots det riktigt kalla och höstiga vädret. Vill ha tillbaka sommaren! För övrigt så sålde jag även ett träns som Spotlight hade innan jag satte mig på bussen hem.

De fullspäckade dagarna tar rejält på energin så innan jag knallade iväg till stallet så blev det faktiskt en stund i sängen och bara vilade. Måste verkligen unna mig dem tillfällena för att orka göra allt och ändå må bra för tillfället. Sen på kvällskvisten blev det iaf en toppen härlig uteritt på en sprallig Lupin. Han skötte sig riktigt bra idag med några få undantag och både han och jag uppskattade att bara få ösa på tills han inte orkade längre. Det bor fortfarande en liten fartälskare i mig, har alltid älskat att spränga fram i nästintill okontrollerad galopp så länge jag litar på hästen. Så himla härligt avslut på dagen!

Kommentera

Publiceras ej