Upp och ner

1kommentarer

Då bloggen fortsätter att vara välbesökt så kanske jag bör skriva några blogginlägg när jag känner för det. Mitt liv är dock helt j*vla upp och ner på ren svenska... Har mkt som snurrar i huvudet på mig men saker och ting verkar börja lösa sig nu. Nu är det bara det värsta kvar och det gör så sjukt ont i hjärtat på mig... Vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen jag satt mig i. Jag är inte nöjd med livet...

Annars har det faktiskt varit en relativt bra dag då det stod dressyrträning på schemat. Var tvungen att bara koncentrera mig på ridningen och det var så skönt att tvingas fokusera på annat. Sen att det gick bra var bara en bonus! Fick även prata av mig en del... <3 Usch tillbaka till tankeverksamheten nu då...

1 kommentarer

M

13 Aug 2013 07:07

Att livet går upp och ner tillhör vardagen i vuxenlivet. Det är därför man har vänner och familj runt sig som stöttar och plockar ihop bitarna om man faller sönder.
Det som inte dödar det härdar säger man men glöm inte bort att det är ok att bryta ihop och vara liten och sårbar. Vi finns här för dig! Kram

Kommentera

Publiceras ej