12 februari 2013

0kommentarer

Har haft fullt upp senaste tiden och fortsätter så ett tag till tyvärr. Dagen har gått i ett idag så ska försöka få ihop detta inlägg hyfsat vettigt och sen ladda om med sömn. Skoldagen bestod utav fem lektioner och ett prov, hur f*n lyckas dom klämma in så många lektioner egentligen... Kvällen har sen bestått utav ett stallbesök som varit lite kaos. Precis ingenting har gått som jag planerade, men det blev ändå rätt bra!! Började dock sämre än sämst med två liter vatten och åtta dl betfor över hela golvet i foderrummet... *Happy face*. Red först Lupin som började kasst men efter att ha tagit bort en padd jag hade under sadeln och red helt utan va han grymt fin. Riktigt härligt ridpass!!! Guldstjärna till guling. Spotten sen då... Jag skulle hoppa lite och hade hinder framme MEN Spotten va helt galet spänd och stressad så det sket sig. Funderade på att strunta i det och bara rida på men bet istället i det sura äpplet och såg till att lösa problemet. INTE roligt men jag kmr att tjäna på det i längen! Så efter en timme började han slappna av så att jag kunde avsluta, en hel jävla timme av endast skritt och trav. Puss på Spotten!.. Känns ändå bra med två ordentliga ridpass som kommer att leda till ngt ännu bättre, nöjd men ändå irriterad. :)

Kommentera

Publiceras ej