13 februari 2013

0kommentarer

Hej på er!
Från och med nu hoppas jag på att kunna komma igång med bloggen ordentligt igen då det lugnat ner sig lite med allting. Som igår har denna dag gått i ett i princip men med ett annorlunda innehåll. Kvällen spenderades nämligen hos frisören istället för i stallet. Klippte mig och färgade håret, gick dit med öppna sinnen och det va tur det! Tanken var att jag skulle färga det mellanblondt, mörkare än vad jag hade men ljusare än min riktiga hårfärg. Men så blev det inte utan nu är jag brun/röd i skallen... Måste ändå säga att jag är rätt nöjd över det, och blir nog ännu bättre när jag vant mig vid det. Well well vi får se! :) Tyvärr hann jag inte rida ngt då det tog sådan tid men men... Får ta igen det nu när det är lite chill i skolan och sen sportlov, längtar! <3

Kommentera

Publiceras ej