16 februari 2013

0kommentarer

Hahah såg nu att det blev lite tokigt i rubrikerna på båda inläggen igår. Tur att jag har koll! ;)

Första lovdagen har gått i ett men varit riktigt mysig. Dagen spenderades hemma hos Maria, mitt tredje hem, hehe. Mysigt att få träffa dem och hänga där hela dagen, mitt paradis!! Red tsm och efter en stund fick jag kläm på det. Så härlig häst Danny är och är lika glad varje gång jag får tillfälle att hoppa upp på honom. Åkte sen direkt till vårat stall och fixade allt där. Longerade en galen men fin Spotten. Han jobbade på riktigt fint och jag tkr allt att han blivit finare i kroppen min fina prick <3 Avslutade med att trimma Luppe och han va också jätte fin. Riktigt toppen pass idag också men han fick jobba på riktigt hårt i galoppen. Fina hästar! <3 Super dag trots en liten dipp i humöret, tur att man har vänner som griper in och får en på rätt spår igen <3 Hoppas alla haft en bra lördag! :)

Kommentera

Publiceras ej