26 februari 2013

0kommentarer

Tisdag idag då... Dagen inleddes med ett jätte svårt svenskaprov, ingen fattade första frågan så det gick nog jätte bra. Då tänker man ju att det bara kan bli bättre, men ofc så blir det bara sämre. Har på resten av lektioner blivit över öst med uppgifter hit och uppgifter dit så jag vet att jag lever om man säger så. Hatar tisdagar! Får se till att tänka positivt så att jag överlever dagens sjätte och sista lektion...
 
Ikväll blir det plugg och så ska båda hästarna ridas. Lupin ska bara få skritta en sväng efter en rätt hård period, förtjänar han. Spotten ska antingen skrittas en sväng eller hoppa lite, har inte bestämt mig riktigt... Skulle ha hopptränat men vi fick en så sen tid så då ställde vi in den. Rätt skönt ändå då jag redan är svin trött. Nehe snart dags att dra sig vidare mot fysiklektion med Jöns. Yes you heard right, his name is Jöns!
 

Kommentera

Publiceras ej