7 februari 2013

0kommentarer

Sitter redan hemma igen efter att ha varit en vända till skolan och skrivit prov. Skönt med korta dagar ibland! Tror att provet gick rätt bra också men ska väl inte hoppas för mycket... Antingen gick det jätte bra eller jätte dåligt och jag hoppas på det förstnämnda såklart. Ska inte sumpa hela denna dagen utan tänkte försöka skriva på en bokrapport som ska vara inlämnad nästa vecka. Känner dock att min motivation till att plugga börjar ta slut och det är inget vidare då jag har ett prov kvar och bokinlämningen innan jag får gå på lov... Men men keep on working lr ngt sånt.
 
Idag ska båda hästarna ridas också och så ska jag fixa stallet. Lupin ska hårdtrimmas med fokus på galoppen och ryggningen. Tanken är den iaf men sen så får vi se vad känslan säger behövs. Jag tänker iaf inte bli nollad någon mer gång på förvända galoppen! Sen ikväll, mega sent, är det hoppträning med Spotten. Tycker inte om att behöva träna så sent både för min och hans skull men just nu är det det enda sättet och då får det bli så. Har ju iaf inte en lång skoldag innan och tänkte rida Lupin efter lunch så hinner chilla lite innan och vila upp mig. 
 
Alla har vi ngn gång varit små :') <3

Kommentera

Publiceras ej