8 februari 2013

0kommentarer

Godmorgon! Idag är det fredag och jag har vaknat på ett strålande humör, helt underbart. :)

Gårdagen bjöd på två toppen ridpass. Lupin va helt galen innan jag ens kom upp på ryggen på honom... Men väl där fick han jobba stenhårt och han blev super fin. Fick verkligen in bakbenen på honom så han jobbade på super bra. Han va genomsvettig när vi va klara så det blev ett bra ridpass! ;) Senare, typ mitt i natten, var det hoppträning med Spotten som gällde och tusan va bra han gick. Jobbade med att hela tiden ha ryggen uppe på dem oavsett om vi gjorde övergångar eller hoppade, precis sånt jobb som Spotten behöver. Han va iaf super duper fin och höll sig riktigt lugn. Sista språnget fick jag wow-känsla, saknat det! Mer än nöjd med träningen trots att jag kom hem typ halv 11...

Tillbaka till denna underbara fredag nu då, lr den blir underbar 15.30 när jag sitter på bussen hem efter att ha genomlidit fem lektioner. Ikväll är det ridning som gäller. Hörs under dagen! :)

Kommentera

Publiceras ej