9 februari 2013

0kommentarer

Dagens bloggning har återspeglat mitt humör rätt bra under dagen, segt och tråkigt! Vaknade på fel sida och lyckades inte riktigt vända på det förens jag tog den andra rundan till stallet. Blev på bättre humör så fort jag klev innanför dörren och mötte en Spotten med glittrande ögon som va kelsjuk, min sötnos <3 Skulle bara jogga honom lite lösgörande i ridhuset och fick ett plötsligt infall att rida barbacka, så så blev det! Helt underbart att sitta på en häst som väger 500 kg och som gjorde precis det jag bad om och lite till, utan sadel och med nova-bett. Han va så galet fin och jag är så lycklig över att jag har Spotten så det pirrar i kroppen på mig. Älskade älskade häst!! <3 Spotten räddade dagen så att jag nu kan somna lyckligare än vad jag vaknade, natti!

Kommentera

Publiceras ej