Äntligen tillbaka i sadeln

0kommentarer

Fick höra igår att jag tillbringar lika mkt tid i stallet som mina hästar och det ligger nog ngt i det... Klockan drog iväg ikväll också men det va skönt att få trimma igen efter en(!) dags uppehåll. Förstår inte hur jag klarar mig när jag drar iväg på semester?! Först ut va Lupin och det blev ett jobbarpass för både han och mig men bra gick det. Fick verkligen ihop honom men samtidigt riktigt lösgjord och fin, fick till riktigt bra steg i honom på slutet. Var nästan så att jag var tvungen att fundera över vilken häst jag egentligen red hehe. Spotten var nästa på tur och det blev inget höjdarpass då jag hamnade mitt i en extremt rörig hoppträning med hinder, skottkärror och människor överallt... Var inte direkt vad jag önskade men fick ut något bra av passet iaf trots att Spotten va märkbart stressad över situationen. Min fina prick <3 Blev bjuden på en liten gullig bakelse när jag kom hem för att det är alla <3 dag, tur att man har familjen när man är 4ever alone. :)

Kommentera

Publiceras ej