Möte och planer

0kommentarer

Största chill söndagen någonsin! Men det har varit lite skönt också att mesta glida runt. Fick iaf skotta mig in i ridhuset för att kunna trimma Spotlight. Gick sådär då han va super spänd pga all snöras, men han jobba på bra trots att han va på helspänd. Sen fick jag lite problem då det rasat ner ny snö så jag var fast i ridhuset... Tur att pappa kunde komma och skotta ut mig! Lupin fick en mysig skritt-tur och han skötte sig riktigt bra idag, för ovanlighetens skull. Har hunnit med årsmöte, låååångt samtal med en kömpis och familjemys också. Justä, de nya planerna också! På onsdag ska jag på 24 h kryssning till Åland. Ska bli riktigt skönt att få komma iväg från vardagen och få se lite annat en stund, ser fram emot det. Men än är det bara söndag och nu väntar sängen. Natti!

Kommentera

Publiceras ej