Smärta

1kommentarer

Min rygg blir bara sämre och sämre för varje dag, och idag red jag inte ens. Det började uppe mellan skulderna men sitter nu längre ner... Jävla skit orkar inte! Ska inte bara klaga men har inte så mkt att säga. Spotten fick ett pass med longergjorden på istället för ridning och det gick bra. Han va extremt pigg och busade en del men såg riktigt fin ut också, fina prinsen. <3 Lupin hade som sagt vilodag så han stod bara i sin box och såg söt ut.

Låg just och läste om en tjej som bloggar och snart ska åka ner till Spanien för att grooma på en stor internationell tävling. Det fick mig verkligen att sakna förra tävlingsterminen då jag groomade mer än startade själv!! Jag tkr verkligen att det är så himla kul och det blir så mkt tid och prat med människor/en människa som jag tkr om. Hoppas att min så kallade "groomsäsong" blir minst lika bra som förra årets! :)

1 kommentarer

M

07 Feb 2013 00:19

1. Gå och få hjälp med ryggen! Du är för ung för att behöva ha ont och om dina planer inför livet efter plugget ska fungera så behöver ryggen bli bättre.
2. Jag hoppas du har bokat in mina tävlingar i din kalender eftersom jag önskar behålla min groom 2013. Eller är du redan uppbokade av någon annan?!

Kämpa på!

Kommentera

Publiceras ej