15 januari 2013

1kommentarer

Hej allihopa! Jag sitter just nu på bussen hem från Romme med min idrottsklass så känner mig ganska sliten. Hade aldrig åkt skidor förut så började i barnbacken och sluta i en röd, ganska bra om jag får säga det själv. ;) Tyckte iaf att det var super kul så hoppas att jag kan göra det lite oftare, lr rättare sagt göra det överhuvudtaget. Men jag är ju 18 och har förhoppningsvis snart körkort så det är ju bara att dra iväg... ;)

När jag väl kommer hem måste jag plugga fysik, fy jag har verkligen inte pluggat som jag borde gjort senaste tiden. Men har gjort massa annat kul istället och mår riktigt bra för tillfället så det var värt det. Det löser sig alltid!! :)

1 kommentarer

Anna

15 Jan 2013 16:38

FIn blogg! Kika gärna in på min :D

Kommentera

Publiceras ej