18 januari 2013

0kommentarer

Äntligen fredag och snart helg! Vaknade dock upp imorse och trodde att det var helg så undrade varför jag satt klockan. Kändes inte så bra när jag insåg att jag skulle till skolan och var tvungen att gå upp... Men men bara genomlida denna dag så är det två lediga dagar. :)
 
Skulle behöva rida båda hästarna men jag ska få en överraskning ikväll... Lite jobbigt att bara få veta att jag ska vara klar 19.30, och jag vet att vi ska lämna vårat hus... Spännande! Haha. Men jag måste iaf rida Spotten och får se om jag speedar upp tempot ngt enormt så att jag även hinner rida Lupin. Tror dock att det är bättre att jag rider Spotten ordentligt och tar mig tid för honom än att båda rids halvdant. Får se om vi hörs ikväll igen, det bror på vad pappa och Ann-Sofie har hittat på åt mig... ;)
 

Kommentera

Publiceras ej