20 januari 2013

0kommentarer

Ber om ursäkt för utebliven bloggning men humöret har inte varit på topp idag och jag känner mig mest trött och hängig. Tror att jag blev bakis idag istället för igår... Hästarna blev iaf motionerade med gott resultat! Spotten trimmade jag över några bommar och avslutade faktiskt med att lägga upp sockerbitarna så att det blev strax under 70 cm lr ngt. Senaste gången han "hoppa" så "högt" var i somras ngn gång tror jag... Haha glädjen va iaf enorm och fick avsluta rätt snabbt då det steg honom över huvudet. Älskade Spotlight <3 Lupin trimmade jag också med fokus på galoppen. Gav mig fan på att han skulle lossna, och det gjorde han. Mkt nöjd ryttare och mkt trött häst, rätt trött ryttare för den delen också. Nu ska jag ladda batterierna inför en ny vecka, natt natt!

Kommentera

Publiceras ej