29 januari 2013

0kommentarer

Godmorgon! :)
Var så sjukt trött igår när jag kom hem så stöp i sängen så fort jag ätit. Det gick iaf bra att träna på Lupin och rida Spotten. Lupin va lite halvseg, även jag va lite halvseg, men efter lite uppvärmning blev det fart på oss och då kändes det riktigt bra. Riktigt roligt att allt arbete jag lagt ner på honom börjar få lite belöning. Nu måste jag börja rida bättre också så att jag kan ta vara på honom. :) Spotten va som sagt också finis, lite busig ibland men duktig.

På dagens schema står veckans fetaste skoldag med sex(!) teoretiska lektioner... Har iaf en fika inplanerad under dagen med en kompis så det blir skönt med ett litet break. Lär vara rätt trött när jag kmr hem men då måste jag plugga, trimma Lupin och sist på dagen blir det hoppträning med Spotten. Inte optimalt direkt att träna så sent för varken mig eller Spotten men ibland kan man inte välja... Have a nice day :)

Kommentera

Publiceras ej