3 januari 2013

0kommentarer

Jag kan verkligen inte påstå att jag haft ngt vidare flyt idag så humöret är inte på topp direkt.. Kom iaf upp vid halv tio idag, framsteg! Tänkte åka till stallet och ha en effektiv fm men på sista isfläcken innan jag va framme drog jag omkull med cykeln... Där va motivationen som bortblåst. Blev inte bättre av att Lupin bajsat ner hela sin saltsten och hållaren. Dyngsur fick jag iaf klart stallet efter en bra lång stund och passade på att fixa med namnskyltar på alla säckar eftersom jag ändå var på kasst humör. Tog mig även en barbacka tur på fina Spotten som faktiskt gick bra, han rädda min förmiddag efter all annan skit.

Borde sätta mig och plugga fysik en stund nu innan jag ska tbx till stallet och trimma åsne-hästen. Hoppas att han går bra idag, fast med dagens tur känns det inte särskilt sannolikt..

Kommentera

Publiceras ej