5 januari 2013

0kommentarer

Känner mig helt förstörd idag... Var hur trött som helst inatt men kunde verkligen inte somna så somnade inte fören kl 4. Hann iaf skriva typ halva mitt idrottsarbete som ska vara klart innan jag börjar skolan igen så ngt positivt kom det ju ur det. Men jag kan ju inte påstå att den bristfälliga sömnen har bidragit till ngt super humör...
 
På dagens schema står att försöka färdigställa idrottsarbetet, plugga fysik, fixa stallet och rida en eller två hästar. Spotten ska trimmas i ridhuset med några lite upphöjda bommar, får se hur han hanterar det då bommar och hinder är det absolut roligaste han vet. <3 Lupin ska också aktiveras på ngt sätt, vill inte låta honom vila för tillfället då han inte hanterar det så bra. Får se om det blir en uteritt eller jogg i ridhuset, lutar mot det sistnämnda. Annars ska jag nog försöka undvika folk då sinnesstämningen inte är på topp idag.
 
Fina häst får stå för bilden, piggar ju upp lite iaf!

Kommentera

Publiceras ej