6 januari 2013

1kommentarer

Jaha nu är dagen till enda och man hann ju med lite iaf. Blev tre ridpass totalt idag, underbart! Längtar tills jag kan jobba med det då jag tkr det är helt fantastiskt roligt. Alla tre har gått riktigt bra också. Lupin fick jobba lite men va väldigt fin på slutet och det känns som att våran lägsta nivå har höjts ngt. Roligt att känna utveckling och att saker fungerar. :) Spotten trimmade jag också men mera åt jogging hållet. Lät honom komma upp med ryggen och jobba i en rund form, va dock lite knepigt att få honom att slappna av då han va piggelin idag också. Mkt nöjd med båda iaf! Nu ska jag chilla heela kvällen som är kvar och njuta utav hur bra helgen blev.

1 kommentarer

Anna

07 Jan 2013 10:41

Hej! Jag har en nystartad hästblogg, kolla gärna in på den och släng in en kommentar! :D www.anna.weride.se

Kommentera

Publiceras ej