Åsne häst!

0kommentarer

Dagen har förflutit rätt fort, fast det kan ju bero på att jag sov bort halva dagen... Hehe. Passade på att rida ut på Lupin, lr ska jag säga åsne hästen, på dagen när det var så himla fint väder. Ambitionen var mysig uteritt i underbart väder men det blev ingen höjdare då vi hade skilda åsikter om vart vi skulle gå och vad som va läskigt och inte. Ja, runt kom vi iaf efter mkt om och men... Lunchade sedan innan det blev ett ridpass i ridhuset på Spotten tsm med sällskap. Tyckte faktiskt att han kändes rätt bra på slutet idag så det va kul. Sen är det som vanligt alltid roligt med bra sällskap som man ridit in sig med så att det aldrig kör ihop sig direkt. Skrattade nästan lite för mig själv när vi utan ett ord bytte volt med varandra och tom red så att volterna överlappade varandra, utan krock eller problem. Team work på hög nivå!
 
Har även hunnit med en massa fysik-plugg och en awesome varm och skön dusch. Kvar på agendan står endast nagelfix som får bli innan jag lägger mig precis så att jag inte förstör dem. Är nämligen expert på att börja peta innan det torkat ordentligt... 
 

Kommentera

Publiceras ej