Godnatt!

0kommentarer

Nu har denna dag passerat och det känns i huvudet... Tkr ändå att det flytit på fint och skolan gick också rätt bra trots nya inlämningsuppgifter och återlämning utav prov. Var hos hästarna nu på kvällen och medan Lupin stod och sov i sin box trimmade jag Spotten. Det är verkligen kul att rida honom varje dag för det är så fascinerande vilken skillnad det är på honom när man hoppar upp och när man är klar. Från stel gammal seg häst till galen bebis som har benen åt alla håll och kanter! Han var riktigt pigg idag men efter ett tag( läs lång tid) lugnade han ner sig och kom till fint arbete. Riktigt nöjd då jag fick ut det jag ville utav passet. :)

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagens kursprovs-laboratIon... Japp precis lika kul och pirrigt som det låter som. Wish me good luck!

Kommentera

Publiceras ej