Kalasat

1kommentarer

Nu är denna helg över och den har gått alldeles för fort. Dagen har bestått utav ridning utav mina hästar och sen kalas med ena halvan utav min släkt. Fick en del smycken, pengar och en tid hos frisören. Mkt trevligt matt träffa alla men blev lite stressad där mitt på dagen innan kalaset då jag tänkt helt fel så att en hel timme försvann för mig. Tur att jag hade pappa som kunde rycka in och mocka klart så att jag hann rida båda.
 
Båda hästarna va lite knas idag, tror att det bror på att det blivit så himla kallt igen. Lupin trimmade jag iaf i ridhuset och i början va han rent ut sagt så j*vla stark och okonctrerad. Fick jobba med mkt avsaktningar och hela tiden aktivera och rida ihop honom. MEN satan va fin han blev!! Seriöst ett utav de bästa passen jag haft på honom. Mega super duper fin blev han och det trillade ner en stor polett i huvudet på mig idag hur jag ska rida honom, galet roligt att inleda dagen med ett så bra ridpass. Fiiiina guling <3 Spotten red jag bara ut en sväng på och idag glömde vi visst bromsen hemma... Jaja så är det med den hästen ibland ;)
 
Busiga ögon... <3

1 kommentarer

Vera

14 Jan 2013 21:39

Ååå vilken fin blogg du har, superfin header ♥

Kram

Kommentera

Publiceras ej