Lugnare

0kommentarer

Dagen har jobbat sig uppåt och trots den dåliga starten då fick den ett bra avslut. Kvällspasset i stallet bestod idag utav det vanliga intaget, tvätt utav Spottens svans och trimning med Lupin. Passet med Lupin gick faktiskt över förväntan idag och trots en del strul fick jag igenom en lite jobb. Riktigt skönt att det förhoppningsvis börjar släppa lite med honom igen. Satt även och pratade lite med min ordinarie tränare om min och Lupins utveckling efter passet och fick höra en del bra grejer. Skönt när någon ser utveckling efter allt jobb, gjorde min dag. :)

Imorgon är det träning för Cissi Brage och efter dagens pass känner jag mig lugnare. Ska bli roligt och skönt att få kickstarta året med en ordentlig träning för henne. Min ordinarie tränare Maria och Cissi kompletterar varandra väldigt bra så tkr att det är ett bra system att ha kontinuerlig träning för Maria och ngn gång ibland för Cissi. Mkt nöjd med mina tränare! :)

Kommentera

Publiceras ej