Ridhus

0kommentarer

Gick lite tungt idag att komma iväg och trodde jag skulle dö bara efter den korta cykelturen till stallet. Men tog mig i kragen och gjorde allt jag skulle. Joggade Spotten först som gick lite upp och ned, han spände till och busa mest och då stressade han upp sig lite när jag försökte avhjälpa det. Avslutade iaf super när jag trava av för man kände att han verkligen stretchade ryggen utan att bli för lång. Svår balansgång att veta hur mkt han orkar men fin va han. <3. Lupin trimmades med fokus på att lösgöra honom. Jobbade mest i skritten med volter, åttvolter och ful-skänkelvikningar. Ångrar verkligen inte det beslutet, blev ett långt pass men han va super fin i slutet i både traven och galoppen. Fick en riktigt härlig känsla på slutet och det va super skönt att få känna den igen på honom! Mkt nöjd med min fina guling. <3

Kommentera

Publiceras ej