Snö fall

0kommentarer

Vi raderar förmiddagen och går direkt på em/kvällen som har varit desto bättre. Tog mig verkligen tid idag i stallet och gjorde allting själv utan att stressa. Annars brukar jag alltid få hjälp med mockningen och em-intag på skoldagar men eftersom jag kom hem tidigt idag så tog jag det. Riktigt skönt att bara fixa med allt i min egen takt efter några väldigt hektiska dagar med ångest inför kursprovet. Ångesten finns fortfarande kvar men nu kan jag inte göra något åt det...

Red båda också och Spotten blev trimmad i ridhuset efter att ha stått två dagar, inte så bra. Väldigt het, stark och spänd häst gav inget toppen pass då jag tyvärr inte lyckades hantera situationen på bästa sätt. Men han va fin på slutet iaf! Lupin red jag i paddoken under mjukt snöfall med perfekt underlag, riktigt mysigt. Trodde inte att det var så mkt snö men tror att det tog bra i musklerna på honom så som han flåsa på slutet. Men red inte så länge då jag inte vill överanstränga, men mkt nöjd med hans träningspass. :) Nu ska jag äntligen sova igen, godnatt!

Kommentera

Publiceras ej