1 juli 2013

0kommentarer

Imorse ringde klockan 05:20 för uppstigning... Inte så kul men är det SM-uppladdning så är det! 07:30 satt jag på hästen och en kvart senare anlände min tränare för en tidig dressyrträning. Resultatet va rätt ok, inte super men inte direkt dåligt heller. Både jag och Lupin kämpade som djur, hahahah, så det blev nog så bra som det kunde bli med tanke på förutsättningarna. Fick göra några super bra övningar också som jag kmr ta med mig, hittade även källan till dem och det var intresserant läsning. Det hela gick ut på att lösgöra hästarna i ryggen. :)

Anledningen till den tidiga träningen var att Lupin skulle bli vaccinerad vilket han också blev. Efter det har jag inte gjort många knop utan snarare legat och sovit och lyckats få min förkylning att bryta ut... Lyckat att börja bli sjuk med 11 dagar kvar till SM. Hoppas att det inte blir värre utan att jag vaknar och mår prima ballerina imorgon! :)

Kommentera

Publiceras ej