10 juli 2013

0kommentarer

Jaha... Denna onsdag har varit lite berg och dalbana. Spenderade dagen i mitt paradis iaf. Idag byttes dock poolen och solstolen ut mot tv, soffan, en filt och en mkt gosig kissemiss. Riktigt riktigt skönt och nu är mina batterier fulladdade inför SM. Jag har verkligen njutit utav dessa dagar men nu är det dags att lämna tbx Ingetorp. Känns tråkigt men hoppas kunna återvända så fort jag kommit hem från Halmstad! ;)

Resten av dagen har varit ämnad för förberedelser inför morgondagens avresa. Jag är rena rama nervvraket och det går verkligen upp och ner. Höll på att bryta ihop när jag sprang runt och packade som en yr höna... Lyckades iaf hitta mitt inre lugn och koncentration när jag skulle rida vilket var himla skönt. Kopplade bort allt annat och bara koncentrerade mig på Lupin, skönt att jag lärt mig att göra det. Han gick super bra idag också så känner mig lugnare nu än innan. Skön känsla!

Imorgon har jag massor att göra innan vi åker runt lunch. Ska försöka uppdatera när vi kommit fram och installerat Lupin i sin box. :)

Kommentera

Publiceras ej