3 juli 2013

0kommentarer

Livet rullar på med SM-uppladdning, körkort och en j*vla massa tankar om livet. Just idag har alla dessa tre saker ingått, såklart. Inledde dagen med massa körkortsteori innan jag knatade iväg och red ett långt mjukgörande pass på Lupin. Han kändes riktigt fin i kroppen efter ett tag men ville inte riktigt släppa kontrollen till mig. Bara att jobba på så att han är i tipp topp form till SM. Det kmr att behövas!

Fick ett lockande erbjudande igår av en vän att hänga med på träning ikväll. Men tyvärr är det Svennevads spel så det blev ingen träning för min del. Väldigt synd då jag tkr att både tränaren och ekipaget är mkt inspirerande och det hade varit skönt att sitta med den inspirationen inför SM. Men teater är inte heller så tokigt att spendera kvällen på, trots att jag sett den flertalet gånger tidigare...

Kommentera

Publiceras ej