9 juli 2013

0kommentarer

Dagarna bara springer förbi och snart är det SM... På tal om SM så har vi blivit tvugna att ändra våran plan så nu kmr vi att åka dit på torsdagen och bo där över natten till fredagen. Detta pga av att de har jätte konstiga tider för veterinärbesiktning... Jaja det blir som det blir men jag hoppas att det blir bra! *AS nervös*....

Annars har jag inlett veckan på det sätt som jag planerade, genom att ladda batterierna i mitt paradis. Har på dagarna gått mellan poolen och solstolen och med dagens strålande solsken lyckades jag inbringa världens solbränna. Lite ont för tillfället men fint blir det och det är så sjukt skönt att ligga och steka. Mmm, så glad över att jag får låna paradiset! Snart drar jag till mitt andra paradis också, nämligen Halmstad. Tjoho på lördag sätter jag mig på tåget mot min mamma och Ove som åker ner redan på fredagen då jag tävlar. Ser verkligen fram emot det och jag tkr faktiskt att jag är så förtjänt av det. :) Men först ska jag ta mig igenom ett svenskt mästerskap för fjordhästar...

Kommentera

Publiceras ej