Fullt upp

0kommentarer

Igår hade jag en fullspäckad dag från morgon till kväll. Den spenderades, förstås, i stallet! ;) Tog ut hästarna, fixade med Spotten och gick på promenad med honom och sen så skurade jag två boxar. Var i stallet fyra gånger och mellan de gångerna var jag bara hemma och åt eller duschade. Tur att man älskar sporten man håller på med!

Idag har det däremot varit en betydligt lugnare dag. Tog sovmorgon och har efter det bara varit i stallet och mockat, borstat Lupin och Spotten och gått på promenad med Spotten. Händer inte så mkt mer idag heller faktiskt. Ska åka och hämta ett kandar som jag spontan köpt och som jag inte vet om jag kmr få ngn användning av... Men då har jag ju ett OM det skulle bli aktuellt och så vill jag åt vissa delar på det. Hej dressyrmupp!

Kommentera

Publiceras ej